Går under.

Är så jävla trött på skolan. Under flera veckors tid har jag konstant haft minst ett prov eller inlämning att göra i veckan. Är helt utmattad av att ta in mer information i min hjärna som är fullkomligt överbelastad. Denna veckan ska jag hinna skriva ett prov, göra en redovisning och lämna in en uppsats (ska lämnas in senast fredagnatt vilket gör att jag måste plugga även denna helgen). Engelska rapporten på 15 sidor sådär ska också lämnas in innan jullovet. Känner mig hela tiden stressad, orolig och pressad av att få så höga betyg som möjligt. 

Vill att sista tiden i gymnasiet ska gå riktigt fort samtidigt som det inte ska gå alldeles för fort heller. Om bara skolarbetet kunde lugna ner sig lite. För jag vet att jag kommer stå där efter studenten och ångra mig att jag inte njöt medans man hela tiden befann sig runt kompisar och hade saker att göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0