För mycket i huvudet.

Körkort. Födelsedag. Resa till Kos och eventuellt en liten resa på påsklovet. Tatuering. Sommarlov.

Och fortfarande inget jobb. Förstår varför folk kallar mig optismist när det gäller pengar. På nåt sätt har det alltid löst sig det där med pengar. Har för första gången i livet insett att jag måste söka jobb, känns så tråkigt på nåt sätt då jag fortfarande känner mig som en liten 14 åring. Kämpar ju med att gå i skolan för att sedan jobba resten av mitt liv. Lagom lockande.

Men jag ska. Och för mycket tankar rullar runt i huvudet just nu och har absolut ingenting att dela med mig av förutom mina dryga textinlägg. Inte så värt att blogga om när min buss går, hur jag ser ut idag och vad jag senast åt. Har inget fotosug och blir inte bra på bild. Nu vet ni läget mates.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0