IGÅR.

Några i klassen hade hyrt fiskestugan igår så vi var där några timmar innan och sedan vällde halva Jönköping in i lokalen för 50 personer. Kul att träffa folk och fötterna gör svinont idag efter att hoppat runt i klackar.

Känner mig nere idag och vet att ett stort matteB prov kommer äga rum i veckan. Har försökt lite iaf, sedan har jag två redovisningar som jag får göra själv då min partner antagligen ligger däckad i en snöhög någonstans, ironi. Men ska snart börja packa och åka hem till pappa. Blir bättre uppdatering i veckan.




Kommentarer
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

Är också så jävla spänd inför provet. JAG. VILL. INTE.

2012-02-19 @ 20:24:54
URL: http://utanlikhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0