M is for music.

När jag är lycklig, arg, sur, ledsen, glad så är det alltid samma musik som funkar. Vissa lyssnar på lugn och deppig musik när dem är ledsna, blir man inte ännu ledsnare då? Mår jag dåligt sätter jag på mig hörlurarna och dränker mig i riktigt hög housemusik så höjs mitt humör direkt. Ibland är det skönt med lugnare tempo men blir inte lika hög på livet då. Blir taggad på allt, vill hoppa runt och känner mig unstoppable. Svensk musik gör mig riktigt deppig, hör jag Håkan, Winnerbäck eller annat strunt(Kent funkar!) så är min dag förstörd. Det spräcker lixom min lyckliga bubbla och drar ner mig till den svenska, tråkiga verkligheten. Lustigt.  

Rihanna – We Found Love - Chuckie Extended Remix

Chris Brown – Turn Up The Music

T-Pain – Turn All The Lights On feat. Ne-Yo

Rebecca & Fiona – Bullets - Nause & Adrian Lux Remix Radio

Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji – Pressure - Alesso Edit


Norlie & KKV – Ingenting står över mig - Benji Of Sweden Radio Remix  (svensk musik funkar om den är remixad, haha. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

My chemical romance - famous last words



Avenged sevenfold - dear god, nåt du borde lyssna på!!

2012-02-19 @ 23:47:48

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0