# saker om mig.

Dålig på:
- Ge mig själv beröm
- Att vända något negativt till positivt
- Matte

Bra på:
- Vara ironisk
- Drömma
- Peppa andra människor

Tycker om:
- Choklad
- Sol & hav
- Att vara brun
- Skor
- Musik

Tycker inte om:
- Havsmat, allt utom fiskpinnar är äckligt(som knappt består av fisk)
- Människor som ser perfekta ut
- Djurplågeri
- Håkan Hellström
- Vädret som ska föreställa vinter just nu

2012 vill jag:
- Tatuera mig
- Ta körkort
- Åka utomlands & bli brun
- Bättra på mina betyg
- Ha ett sjukt bra år med världens bästa vänner och familj!

2012 vill jag inte:
- Att någon någonsin ska drabbas av cancer igen
- Läsa en massa tråkiga bloggar som bara har collage med kläder
- Bli överkörd
- Såra människor

Idag har jag:
- Gått i skolan
- Tagit min andra körlektion
- Lyssnat på Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji – Pressure - Alesso Edit 23 gånger
- Duschat
- Kollat när på när Sverige förlorade i handboll

Jag borde:
- Skaffa mig ett jobb/sommarjobb
- Plugga franska//geografi//svenska
- Sola
- Sova mer på nätterna
- Gör intressantare blogginlägg, hähä. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0