Dansa på botten för att nå toppen.

Måndag igen!
Med tanke på att det bara är två skoldagar kvar så känns det inte så jobbigt. Det som känns tungt är att jag har ett matteprov kvar innan sommarn, en liten del på historiauppsatsen som jag fortfarande inte lämnat in och ett franskaprov på 3 kapitel. På det har jag körkortsteorin och uppkörningen att tänka på också. Och när jag ändå är igång med att klaga kan jag ju även berätta att batteriet på min skoldator är trasigt och känner på mig att jag kommer få bekosta det själv.

Nåt positivt då? Fick reda på att jag fick feriepraktik idag och kommer bli 3900:- rikare i sommar. Hoppas fortfarande på att andra jobb kommer höra av sig men lite lättare känns det nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så är det för mig och många andra som har skoldatorer men för mig funkar det ändå, hoppas ditt kan det med

Bra blogg förresten :)

2012-05-15 @ 19:38:18
Postat av: Ulrika

Grattis till feriepraktiken! Hoppas du får ett sommarjobb:)

2012-05-19 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0