QUESTIONS.

Namn:  Alice Ekström Syraka
Ögonfärg: Grön-bruna
Hårfärg: Förtillfället solblekt brunett
Längd: 1,64 cm lång!
Höger/Vänsterhänt: Höger 
Värsta ovanan: Leka med maten, hälla vatten i den haha..
Stjärntecken: Envis vädur
Sko stlk:  37-38
Är dina föräldrar skilda: Yes
Skor idag: Svarta höstskor
Mål för det här året: Boka upp lite saker till våren och hitta en balklänning!
Mest använda fras på msn: Säkerligen "haha"
Det första du tänker på när du vaknar: När jag kommer hem ska jag somna om igen!
Dina bästa kännetecken: Sprallig, rastlös, dryg och ler oftast
Bästa minne: Finns ju mängder med minnen men alla utlandsresor är mysiga

 

Favoriter
Mat: Grillat, baconsås med pasta
Sport: Gymnastik 
Djur: Katter & hundar, även pingviner är söta
Glass: Ben & Jerry glass, helst med bara choklad
Godis: Choklad/surisar
Sallad: Isbergsallad, ceasarsallad
Skådespelare: Ryan Reynolds, mmmmh
Bokstav: Haha kan man ha en favoritbokstav?
Nummer: 18 & 21 
Tuggummi: Sweet Mint
Helgdag: Fredagar är bäst
Årstid: Hösten/sommaren
Radiostation: Allt utan rix fm
Parfym: Juicy couture



Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Mogen. Nä men jag vill bli något inom socionom tror jag
Hur vill du dö: Vilken jävla fråga..
Vem av dina vänner är mest lik dig: Utseende skulle jag nog säga Julia, humor - definitivt Jasmine!
Vem får dig mest att skratta: Jasmine haha
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka
Vart vill du bo i framtiden: USA och senare kommer jag nog hamna i Jönköping igen
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Mitt sätt att se på mig själv
Hur länge tror du att du kommer leva: Gissar på 82 år (:

 

Har du någonsin:
Varit kär: Yes
Rymt hemifrån: Nope
Föreställt dig ditt ragg naken: Självklart!
Skolkat: Har väl hänt
Sovit utomhus: I tält ja
Gråtit i skolan: Ja, det har hänt
Spytt i skolan: Ja i mellanstadiet haha
Velat bli modell: Ja det har jag
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ohja 
Sett en död människa: Nej, bara min fågel Musse som dog i min hand
Druckit alkohol: Har inträffat ja
Varit full: Hmm 
Blivit nerslagen: Nej!

 


Du?
Svär:
 Ja det händer rätt ofta
Sjunger bra: Nej, tyvärr. Inte ens i duschen
Duschar dagligen: Varann dag
Kommer överens med dina föräldrar: Yes
Gillar åska: Ja, så himla mysigt!
Spelar något instrument: Spelat Keyboard, men är inte musikalisk för 5 öre så det sket sig haha
Äger en iPod: Ja
Går till kyrkan: Sällan asså
För dagbok: Nej
Dansar i regn: Skulle jag dansa varje gång det regnar i Jönköping skulle jag vara vältränad
Sjunger i duschen: Ibland!

 


This or that:
Pepsi/Cola: Coca Cola
McDonalds/Burger king: McDonals naturella hamburgare, namnam
Choklad/Vanilj: Var det ens en fråga? CHOKLAD!
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar!
Kött/Veg: Köttarian
Tv/Film: Film
Gitarr/Trummor: Gitarr!
Adidas/Nike: Adidas
Kinamat/Mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/Paj: Är inget fan av något utav det men säger väl paj
MTV/VH1: MTV



Kan du:
Gå ner i splitt: Nej, men spagat sitter fortfarande 
Skriva med båda händerna: Klart jag kan men skriver jag med vänster blir det kaos
Vissla: Självfallet
Blåsa en bubbla: Si
Rulla din tunga i en cirkel: Nej, dålig på tungkonster asså
Ha dina ögon i kors: Mästare
Nudda näsan med tungan: Faktiskt haha
Dansa: Alla kan dansa

 


Vem var den senaste personen:
Du nuddade: Min lillebror
Du pratade i tfn med: Mamma
Msnade med: Det var ju 3 år sen så kanske Jasmine haha?
Du kramade: Dennis
Du skällde på: Dennis haha
Sportade med: Mig själv, för någon timme sen



Senast du:
Skrattade: Nyss
Grät: Onsdags
Filmen du såg: Julias Ögon
Tuggade tuggumi: I veckan
Drog ett skämt: Dagligen haha
Sång du sjöng: Igår



Random:

Vilket land skulle du vilja besöka:  USA
Hur många kuddar sover du med: Tre 
Dricker du mjölk: Ja fast bara skolans, annars Oboy
Person du hatar mest: Alla fjortisar som fortfarande existerar
Mest använda fras: Si Si troligtvis
Var tror du vi hamnar när vi dör: Jag vet inte, helst på en mysig plats där man träffar alla
Hur många signaler innan du svarar: Beror väl om mobilen är nära 
Vad borde man uppfinna: En maskin där man kan testa att vara kille för en dag
Vad är det värsta vädret: Slaskigt, grått äckel väder i typ februari
Lekte du med barbie som liten: Ja, och alla dessa Bratz
Hur många betyg har du ig i: Ingenting
När gick du upp idag? Kvart i åtta
Diamanter eller pärlor? Diamanter
Senaste filmen du såg på bio? Sämsta filmen, Resident Evil
Favoritchips? 50% mindre fett, Sour Cream men dem är borttagna
Vilken en är din favorit-CD för tillfället? Aviciis haha?
Vilken bil kör du? Dennis eller pappas BMW eller mammas Golf
Vilka är dina favoritkläder? Jeans, mysig tröja
Vad ville du bli när du var liten? Delfinskötare.. :D
Varit i Afrika? Inte än
Nånsin rullat in någon i toapapper? Halvt, bara huvudet haha
Varit med om en bilolycka? Nej, men drömmer ofta om att jag ska dö genom att bli påkörd av en lastbil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0