ONSDAG.

 
Igår åkte jag till Dennis en stund på eftermiddagen innan jag träffade Julia och åkte hem till Simon. Vi satt och snackade om sommaren mest, några timmar senare dök Charlie upp och vi åkte upp till Stadsparken en stund. Körde några kortspel hos Simon en stund innan jag & Julia åkte hem vid 11. Dock får vi inte se Simon på ytterliggare en vecka då han idag drar till Rhodos!

Idag har bara varit hemma med Bella och varit ute på en liten promenad. Ska strax gå ner till esplanaden och ta bussen ut till Hovslätt. Ikväll kommer pappa hem efter att ha varit i Grekland en månad så ska köpa hem lite mjölk och sånt så kylskåpet inte står helt tomt. Ska dock jobba ikväll vid 7 och sen igen klockan 10-18 imon så får hälsa på min bruna familj imonkväll eller på fredag! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0