FEMTIO DAGAR.

Om 50 dagar befinner jag mig på Zakynthos med världens bästa människa. Innan dess ska jag hinna arbeta några pass, träffa familjen som även de åker till Grekland, hänga med vänner och försöka få lite mer färg + träna! Har sökt runt massor efter bilder på själva ön men allt som kommer upp är bilder på den kända viken med båten, Shipwreck Bay. Jättefint men jag skulle gärna vilja se mer av själva stränderna och staden Laganas, även om vi nu kommer åka dit och ta miljarder bilder. :)

Här är 2 bilder på hotellet vi ska bo på i 2 veckor och en bild från Apollos hemsida.
 
Oså Shipwreck Bay som jag alltid velat se. Kommer ta mig till denna plats + ta en båttur till själva viken för att fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0