STUDENTEN!

Världens bästa mormor!
Tommy, min grymma låtsasmorfar
 Fantastic 3
 Simon & William på flaket 
 Hemma hos mig med gästerna
 Mina väldigt grymma föräldrar!
 Pappa, jag och min låtsasmamma 
 Stefan som öppnar champagne!
 De fina studentpresenterna jag fick!

JAG HADE VÄRLDENS BÄSTA DAG!
Jag vill tacka alla fina släktingar som kom på min mottagning, alla grymma klasskompisar, mina snälla föräldrar som ställt upp en himla massa & alla andra som var med och gjorde min dag så himla grym. Jag kan fortfarande inte fatta att gymnasiet är slut för min del, att jag aldrig mer ska läsa tråkig filosofi eller träffa hela min klass. 

Jag är väldigt lyckligt lottad som har så himla fina människor runt om mig, TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0