MAKEUP.

Det händer sällan men det har hänt att folk sagt till mig att jag är så naturligt vacker utan smink när jag faktiskt har sminkat mig haha. Det har även hänt att någon frågat om mina ögonfransar är mina egna när jag inte haft mascara på mig överhuvudtaget. Till vardags kör jag bara på lite foundation, puder och mascara och vid vissa tillfällen brukar jag slå till med kajal och ögonskugga men jag är ingen hejare på att sminka alltså. 
 
 
Så jag ska alltså sminka mig själv till balen och övar därför på mängder med sminkningar med kajal och guldig ögonskugga. Personligen tycker jag att jag ser så "mörk" ut i ansiktet med kajal men det ramar in ögonen snyggt. Har 3 veckor på mig att klura ut någon grym sminkning till balen så jag ska nog hinna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0