freedom is a lonely road.

 
Min söndag gick fort, blev aldrig någon powerwalk innan utan jag tog en dusch och har sedan pratat i telefon med både Jasmine & Julia.

Beställde precis klänningen i collaget ovanför från Nelly:s rea, 174:- fick jag ge för den. Jackan är jag så sugen på, behöver en vinterjacka iår som gör att jag inte ser ut som en Michelingubbe så ska kika lite mer på den. Och skor behöver jag egentligen inte enligt min familj MEN skor kan man aldrig få för många av, vill ha ett till par höst/vinterskor som har lite högre klack! 

Kommentarer
Postat av: Tea

Hej! Jag använder likadan bloggdesign som du och jag har problemet att när jag lägger upp bilder som är tagna med systemkamera blir de dålig kvalité. Ser att du lägger upp bilder som är tagna med systemkamera och undrar om du gör något med bilderna så att det inte blir dålig kvalité eller om du kan lägga upp dem på bloggen som vanligt. Hoppas du förstår vad jag menar och är jättetacksam för svar. Kram

2013-10-28 @ 10:25:25
URL: http://teaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0