00:20

 
 
Igår tog jag bilen till Liljeholmen för att möta Charlie, Julia & Simon på minigolf. Med mitt kassa bollsinne och med min väldigt korta stubin när saker går dåligt så fick jag äran att hamna på sistaplats haha. Vi avslutade kvällen med filmen The Call (som förövrigt har ett väldigt dåligt slut..) hemma hos Charlie innan vi åkte hem. 

Idag startade jag morgonen med en PW på 3km, gjorde lunch och åkte hem till Dennis vid 3-tiden. Hann kolla på halva Snabba Cash 2 innan det var dags att gå på bio på Snabba Cash 3, Livet Deluxe. Efter filmen och efter en överenskommelse med mig själv att aldrig bli gangster så åkte vi hem till mig. Dennis sover sedan några timmar tillbaka och jag är inne på näst sista avsnittet av Under the Dome. Efter det ska jag också sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0