öland

 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
Blandade bilder från helgen!

Jag, Sandra & Julia kom fram till Öland vid 10-tiden på fredagen där vi möttes av 4 glada tjejer som fixat vattenmelonbitar, Sangriadrinkar och sällskapsspel. Lördagen startade vid 9 på morgonen då vi var 3 som var hurtiga nog för en löprunda på några km och körde sedan styrka + dopp i poolen. Lite frukost på det och vi tog bilarna in till Borgholm för sightseeing och lite shopping. Det började regna och Jasmine ville köpa skor så vi tog ena bilen och åkte iväg till ett köpcenter i Kalmar medans de andra åkte för att handla mat.

Det blev en blandning av grekisk tacos till middag och sedan började vi göra drinkar samtidigt som vi började fixa oss. Alla drog på sig klackar och sprang till bussen genom skogen i lera (mindre genomtänkt..) och tog oss till klubben Strand där vi dansade bort ett par timmar för att sedan få skjuts hem. Gårdagen började med att vi städade hela huset och packade ihop våra grejer och stack till stranden i några timmar. Klarblå himmel och helt okej varmt hav, så himla skönt. Vi hittade en jättegod buffé i hamnen och åkte sedan sjukt trötta hem haha. 

Hade varit så välbehövligt att vara ledig för att ta igen lite sömn för min kropp är helt seg. Meeen jag jobbar som vanligt hela veckan och fick dessutom reda på att min visstid förlängs med ännu en månad! :)

Kommentarer
Postat av: Oliv

Hur bokar man en sån lyxstuga på öland? Vilken hemsida är det och hur mkt kostade det? :)

2014-08-10 @ 14:16:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0