30onde december.

 
Jag försöker pussla med mina drömmar och reda ut vad jag vill göra med mitt liv egentligen. Mina 2 stora passioner i livet är att resa samt fota så det är väl egentligen där jag behöver utgå ifrån. Det känns som att varannan människa har dragit iväg på en långresa, flyttat iväg utomlands eller bestämt sig för vad de ska plugga till. Jag har varit inne på att söka in till Personalprogrammet som finns här i Jönköping men har också haft i baktanke att söka in till en fotoutbildning som även den finns i här. Om jag kommer att börja plugga till hösten vet jag inte, jag trivs med att jobba och tjäna pengar men tänker inte fastna där. Jag vill även resa, jag måste komma iväg på en resa nu i vår, vill båtluffa i Grekland i sommar, åka på roadtrip/fotoutbildning i USA i juni och uppleva saker. Det är det jag lever på, planera resor-genomföra dem och ta mängder med bilder- det är det som ger mig kickar och det jag peppar mest inför. 

Heja mig!

Kommentarer
Postat av: gia

Du kommer att veta vad du vill 😃😃 du är r klok kvinna. Följ dina drömmar och ha den du älskar i tanke med så allt kan samspela. Livet är härligt 😃😃

2014-12-31 @ 12:00:48
URL: http://gsyraka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0