min jul.

Julafton blev helt perfekt. Under dagen var det helt grått ute men vid 3-tiden blev det kallare och det började snöa helt galet så det blev en vit jul trots allt! Jag firade som sagt jul hos mormor på julafton med mammas sida av släken och igår var det julfirande hos pappa som gällde. Det faller sig naturligt då man firar juldagen i Grekland även om vi inte har så många grekiska traditioner över jul. Vi åt mat, öppnade paket och fick besök från kusinerna från Borås. På kvällen åkte jag hem till Lisa där vi hade glöggmys med tjejerna. :)
 
 
 
 
 
 
När tomten kom och Jason hade fått 3 presenter så sa han: "Tomten jag vill inte ha fler paket, du kan gå nu, hejdå och god jul" Sötaste ungen haha. 
 
Fina Tommy. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0