Slim detox.

 
 
 
Jag har kört igång ett kostschema som jag hittade på en träningsblogg. Man ska äta var tredje timma, frukost, lunch och middag samt klämma in ett par mellanmål & dricka mycket vatten. Kolhydrater ska uteslutas så jag skippar all pasta, potatis, ris, bröd och självklart allt onyttigt. Unna mig lite tänker jag göra om jag känner för det nu kring jul men jag är ändå ingen sucker för pepparkakor, lussebullar osv så det ska nog gå fint. På det ska jag träna så mycket jag hinner/orkar. :)

Så jag ersätter kolhydrater med mängder av grönsaker istället! T.ex:

Frukost: Kvarg med bär, havregrynsgröt med bär/banan eller stekta ägg
Lunch: Kyckling/kött med grönsaker
Middag: Köttfärs, kyckling eller helt vegetariskt
Mellanmål: Frukt, apelsinjuice, varma koppen eller en smoothie. 

Dessutom beställde jag hem detoxpiller som jag ännu inte testat. Man ska få mer energi, vara mindre hungrig samt rensa kroppen så det blir upp till bevis haha. Jag har aldrig testat något liknande förut så förhoppningarna är inte särskilt höga. Men jag hoppas mest på att känna mig mindre svullen och mätt som jag blir efter ha ätit pasta osv så jag ger detta + lite ändrade kostvanor en chans. :)
 
Dagens middag, kyckling stekt i vitlök, babyspenat och lite creme fraiche med sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0