söndagsupdate.

Jag jobbade kväll i veckan så det blev tyvärr ingen uppdatering här hehe. I tisdagskväll åkte jag & Dennis iväg och köpte oss en gran, det blev även pyntning och julklappsinslagning. Helgen gick fort, i fredags chillade vi bara hemma, igår lunchade vi på MästerGudmunds och åkte sedan till råslätt för att kolla på bandy. På kvällen var vi hos Tobias och förfestade en stund innan vi alla drog till Sliver. Idag vaknade jag tidigt, klockan 1 var vi bjudna på julbord hemma hos Dennis mamma och efter det tog jag mig till Condeco där Lisa, Ottilia och Julia befann sig. Har bara 2 arbetsdagar kvar innan jag tar ledigt fram tills 2 januari, hur fint!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0