trettonde december.

Hallå igen!

Veckorna bara rinner iväg, det är bara 11 dagar kvar till julafton men jag har iaf varit duktig på att ordna julklappar i tid detta året! Alla julklappar till Dennis är färdiga, en kvar till pappa och sedan ska jag bara slå in resten. I veckan som gått har jag varit utbildare på jobbet för nya människor som börjat, igår hade vi luciafirande för all personal på Mobis, ätit middag hos pappa och tyvärr har ingen träning hunnits med. 

Idag har jag varit flitig och städat hela lägeheten samt slagit in julklappar . Var iväg på A6 och Rusta en sväng med Elin mitt på dagen och köpte de sista klapparna & nya dammsugarpåsar haha. Trodde verkligen inte att det skulle komma en dag då jag skulle lägga pengar på just det men hände idag... Ikväll ska jag iväg till Kock & Bar för att äta middag ihop med Elin och Lisa, tapas står på menyn och det ska bli mysigt att träffa tjejerna då jag inte haft tid i veckan. Imorgon kommer mina kusiner Angelica & Johanna hem till mig och då ska jag få träffa Angelicas lilla hundvalp, som jag längtat!
 
Våran 2a ljusstake iår, kunde inte bestämma mig så det fick bli 2!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0