mitt 2014.

2014 startade bra, 16 januari gjorde jag en stor sak för mig själv, jag var dock sjuk & hade sämst immunförsvar i princip hela januari. I mars blev jag erbjuden en visstidsanställning på 6 månader på mitt jobb, fyllde 20 år gammal och samma månad flyttade jag & Dennis ihop i våran lägenhet i stan. Våren fyllde jag med jobb, lägenhetspyssel, Aviciikonsert & en himla massa smoothies.
 
 
I april åkte jag & Dennis iväg till London för att shoppa ihjäl oss, kolla på en fotbollsmatch och njuta av våren som hade dykt upp i England. I juni hade jag min första semester på 2 veckor då jag var iväg på Rhodos ihop med Dennis, Dennis och Ottilia. Det blev en hel del häng på piren, lärde känna min fina vän Sara bättre och var helt okej solbränd.
 
 
Jobbade mycket i juli, åkte på roadtrip till Söderköping med Jasmine, var iväg på Tomorrowland med Simon, Charlie och Julia och har fortfarande inte återhämtat mig från upplevelsen, haha. I augusti var jag iväg en helg i Falkenberg med mormor och mamma, firade 2 år ihop med Dennis och var på Öland med bästa tjejgänget! 

 
I september bokade jag New York med tjejerna, 1 oktober fick jag min första heltidsanställning, shoppade höstoutfits, planerade ihop en överraskningsfest för Simon, var i Göteborg en söndag för shopping med Sara, hade tacokväll med jobbarkompisar och laddade inför julen.
 
 
Den 7e november bar det av mot USA och New York, hade den intensivaste veckan i mitt liv med shopping, upplevelser och massa kul ihop med tjejerna. Köpte vinterboots, massa julinredning och julklappar. Sedan gick det väldigt fort och vips så blev det jul. 3 dagar kvar till ett nytt år och jag kan nog säga att 2014 var lika bra som 2013 fast jag trodde att det skulle vara omöjligt att slå. 
 
 

Kommentarer
Postat av: gia

Vad mycket du har gjort and you still going 😃😃 önskar dig all glädje du kan uppnå 😃

2014-12-28 @ 19:52:53
URL: http://gsyraka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0