sometimes I get a good feeling.

Bilder från 2011.
 
Idag har jag jobbat 07.30-16.30, är så himla trött nu och vet inte om jag håller på att bli sjuk igen. Menmen, hade såna himla vårkänslor idag! Det var ljust ute när jag slutade så kändes som att dagen blev lite längre iaf. 

Imorgon efter jobbet ska jag & Dennis iväg och titta på en lägenhet i stan, efter det är det en fotbollsmatch mellan Manchester United & Olympiakos (dvs Dennis lag möter pappas lag haha) så de har planerat att kolla på matchen hemma hos oss & köpa pizza. På onsdag är det dubbeljobb pass, på torsdag jobb mellan 07.30-16.30 och på fredag är jag ledig för då åker vi till Stokcholm & Avicii! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0