Bästa mormor.

En person som jag haft omkring mig hela min uppväxt (förutom resten av släkten då) är mormor. Min farmor & farfar som bor i Aten har jag träffat varje år men bara några veckor varje sommar. De har alltid varit ganska gamla i mina ögon då jag alltid räknat med att de varit 70 år gamla (vilket de är nu) haha. 

Mormor var i 40 årsåldern när mamma fick mig och jag har alltid haft en aktiv mormor vid min sida. Kommer ihåg att många kompisar hälsade på sina morföräldrar på sjukhus/äldreboende som små och jag tänkte inte ens tanken då på vilken ung mormor jag har. Vi går på stan, på restaurang, besöker Ullared, reser utomlands ihop osv och har gjort det under hela min uppväxt. Slog mig inte förrens för några år sedan och jag kan inte vara mer tacksam. ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0