Check you out.

Jag har inga speciella nyårslöften för de håller jag aldrig ändå men iår tänker jag satsa på foto. Jag älskar att resa och upptäcka nya saker pga att jag vill dokumentera allt med hjälp av kameran. Älskar att fota allt överhuvudtaget annars men känns som att jag blivit lat nu på "vintern" när det är så mörkt, trist och grått ute och väljer att fota med mobilen istället. Älskar när man får till bra bilder och har massa inspiration men just nu ligger den inspirationen under en snöhög som inte finns.

Vill ta bättre bilder, lägga ner mer tid och göra bloggen bättre. Det är kul att skriva om min vardag men ibland känns det så skumt. Har inte en aning om vilka människor som läser den här bloggen och ni vet så mycket mer om mig än vad jag vet om er haha. Ibland vill jag skriva ut en massa saker jag tänker på men vill inte heller sitta och skriva saker på internet som alla kan läsa om. Jag vill satsa på att fylla bloggen med fler & bättre bilder och mindre text helt enkelt men ändå låta er läsa en del av mitt liv. :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0