Gamla minnen.

Jag köpte ju en extern hårddisk för några månader sedan och har väl knappt fyllt hälften av alla gigabytes. Men jag kom på innan idag att jag aldrig lagt över alla riktigt gamla bilder som ligger på våran stationära dator!

Haha, jag orkar knappt kolla. Dra i håret på alla bilder, ha livets största ögonbryn och köpa alla färger som Adidaströjorna fanns i. 
 
Bilderna här är tagna mellan 2007-2009. Härliga va?
 
 
Mängder med bilder från tiden jag tränade gymnastik. Träningsläger, tävlingar och massa kul med laget!

Det allra tråkigaste med att kolla igenom alla bilder är att komma ihåg hur missnöjd och ledsen jag var under hela högstadiet. Mitt enda mål i livet var att bli så smal som möjligt och jag skippade mat så ofta jag kunde. På bilden längst ner till vänster var jag påväg ner till mina 41kg som jag vägde som minst. Tjatade jämt om hur fet jag var och speglade mig flera timmar om dagen, sjukt beteende. Glad jag är på positivare tankar idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0