Mysdagar deluxe.

 
Igår hämtade jag en solbränd Dennis och även hans 2 solbrända kompisar på tågstationen i Jönköping. Vi skjutsade hem dem innan vi fortsatte hem till Dennis där vi bytte julklappar, kramades och träffade hans familj. På kvällen badade vi i utejacuzzin och somnade sedan sött efter Paradise Hotel. Imorse var jag sjukt trött men blev väckt av att Dennis hade dukat upp en stor frukost med bacon & hela köret klockan 9. Så fin. 

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit blodprov (det absolut värsta jag vet) och efter det åkte vi hem till mamma där vi för en stund sedan åt middag. Ska strax ta en dusch och sedan jobba klockan 7 ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0