Myssöndag.

Igårkväll träffade jag tjejgänget vid 6 och hade en liten förfest hos Lisa innan vi stack in till 8glas, Amour och tillslut centrum. Vanligtvis brukar det vara blandade åldrar på Centrum men igår var hela stället fullt med nyblivna 18åringar vilket sög så vi stack efter en halvtimma haha. Somnade sött hemma hos Dennis där vi idag vaknade upp till snökaos.  
 
Vid 1 idag så åkte vi hem till Dennis pappa på lunch och därefter åkte vi hem till min pappa några timmar. Fick skjuts hem till mamma av Dennis där jag nu befinner mig. Har impregnerat mina stövlar som imorgon ska användas för första gången, fixat med lunchlåda och ska strax ut i kylan med Bella! :)
 
Fick julklappar idag också, ännu mer bodyshop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0