2014.03.07.

Fredaag och jag är hemma från jobbet idag också. Håller på att hosta upp mina lungor, gör så satans ont i hela kroppen när hostattackerna kommer och hostmedicinen fungerar inte. Visserligen anar jag att astman smygit sig på mig som varje gång jag blir sjuk men försöker önska mig frisk från det så har aldrig astma-medicin hemma, smart va?

Blir endast vila för mig idag och mys med Dennis ikväll. Imorgon har jag dock bokat klipptid för mina slitna toppar! Är nöjd med min ombrè men jag funderar faktiskt på att snart färga hela håret. Någon mellanbrun färg som inte är för mörk! :)
 
Dagens charmiga outfit, Dennis t-shirt och mjukisar haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0