weekend.

Har varit igång hela denna helgen! Igår var jag i lägenheten några timmar och fixade, blev sedan hämtad av två jobbarkompisar för att åka iväg och curla. Stelfrusen åkte jag ner till stan med Markus & Oscar efteråt för att äta en sjukt lång lunch på Jensens haha. På kvällen var vi ett gäng brudar hemma hos Ottilia som hade förfest innan vi drog ut och dansade in sommartiden. 

Idag vaknade jag hos Dennis, vi åkte direkt till lägenheten för att få hjälp av hans pappa att lasta in sängen och soffan. Tillbringade sedan resten av eftermiddagen inne på IKEA där vi fick hur mycket som helst köpt - nya resårmadrasser, ett köksbord & stolar, köksredskap, ett soffbord och en vardagsrumslampa! Har fixat med möblerna och fått besök av mamma & mormor som hade med sig massor av saker från mitt rum så nu börjar det bli ordning. Så himla fint blir det, imorgon flyttar vi in! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh du måste lägga upp bilder på hela lägenheten sen :)

2014-03-31 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0