Catch up.

 
Ber nästan om ursäkt för den dåliga bloggningen, men jag har verkligen inte hunnit med. För det första så har jag jobbat hela dagarna och när jag slutar halv 7 så hinner jag inte mycket mer än att laga mat och ta det lugnt. Dessutom så är det mörkt på kvällarna vilket ger mig 0 motivation till att fota. Men för tillfället så är jag på jakt efter ett nytt objektiv till kameran så jag ska kika på om det blir billigare i USA så det kanske snart ändras! 

Äntligen fredag iaf efter en kvällsvecka och under veckan har jag pluggat matte, läst engelska och börjat läsa 50 Shades of Grey. Imorgon kommer jag återigen sitta i flera timmar för att skriva högskoleprovet. Efter det så ska jag hem till min jobbarkompis Angelica där de andra tjejerna kommer befinna sig för att äta och sedan åka och bowla med jobbet. Senare på kvällen kanske vi går ut eller om jag kommer vara så pass trött efter provet att jag drar hem. Det återstår att se! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0