surprise surprise!

Måndag och ny vecka! 
Helgen gick fort, i fredagskväll efter jobbet åkte jag & Dennis hem till hans mamma som så snällt hjälper oss med matten till högskoleprovet och vi kom hem ganska sent. På lördagen ringde klockan 06.00 för att åka till jobbet igen, vi hade en 7 timmar lång utbildning i hantering av farligt gods och på eftermiddagen åkte jag hem till mamma för att äta middag & umgås. På kvällen träffade jag Lisa, Oscar, Philip & Simon för lite häng & vin. Igår fick jag sova ut till 11 och träffade min kusin Johanna för lunch & snack vid 14-tiden. Träffade därefter Julia och på kvällen gick vi på filmen Gone Girl på bio!

På tal om annat, Dennis hade hintat hela veckan om en överraskning (gissa om jag blev nyfiken..) så i torsdags efter jobbet låg det en lapp i hallen där han hade skrivit att jag skulle kolla i kylskåpet haha. Och då hade han överraskat med en frukttårta då jag snackat om att jag velat göra en någon gång. Så himla söt! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0