new york!

 
VI HAR BOKAT RESA TILL NEW YORK!! 

Vi kom aldrig iväg till Ullared men lyckades styra ihop en helg på Öland och nu USA haha. Dessvärre kan inte 3 brudar följa med men vi är 6 tjejer som drar iväg den 7e november i år och stannar 6 dagar i livets stad. Jag är så fruktansvärt taggad på att fota, shoppa massa, besöka Central Park & Empire State Building, uppleva alla dessa ställen man sett på film och bara vara i New York. 

Jag lever för kickarna man får av att boka resor, blir så himla taggad på livet och kämpar lite extra när jag har något att se fram emot. Speciellt resemål som jag alltid velat besöka, jag vill se så himla många ställen i världen så jag tar alla chanser jag får. Vill se många ställen i USA men New York är verkligen ett måste och nu får jag äntligen bocka av det från min lista. :)

Nu ska jag se om hela Gossip Girl en gång till!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0