Myskväll

Hallonsorbet med färska jordgubbar

 
Jag ska sluta blogga om att jag är sjuk haha men jag är så uttråkad! Idag har jag fått besök av pappa som kom hit med blommor & fika. Jag har legat i sängen i flera dagar och knappast blivit bättre utan fått mer hosta och blivit tröttare så idag ringde jag vårdcentralen men jag skulle vänta tills på måndag med att söka vård. Oh så länge till tänker jag inte vara sjuk! Fick rådet att ge mig ut i friska luften så jag gick en sväng innan, dock var det så himla kallt och blåsigt så när jag kom hem gick jag och la mig helt slut. Vaknade när Dennis kom hem från jobbet och sen dess har vi ätit middag, handlat mer glass till mig och nu kollar vi på Grey's Anatomy!

Kommentarer
Postat av: gia

Så fina bilder :) jag studerar och njuter, då ser jag inte bara de här första utan jag fortsätter och scrollar :)

2015-04-29 @ 22:44:52
Postat av: gia

Så fina bilder :) jag studerar och njuter, då ser jag inte bara de här första utan jag fortsätter och scrollar :)

2015-04-29 @ 22:45:21
URL: http://gsyraka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0