2015.08.25

 
Det har varit fullt upp i skolan sedan en vecka tillbaka, inget stressrelaterat utan mer massa information och massa nya saker att ta in och lära sig. Jag har beställt hem en hårddisk på, en bok vi ska ha i skolan och idag skaffade jag Photoshop. Min skoldator är dock inne på sista versen så det blir inget PS på den utan inom några veckor kommer jag att uppgradera mig till en Macbook Pro då vi bara jobbar med Mac i skolan. 

Vi har fått en del fotouppgifter som ska lämnas in framöver och jag tänkte dela med mig av en del här på bloggen. Jag vill själv kunna se min utveckling och mina framsteg så jag har skapat en kategori som jag döpt till Fotoskolan 2015 där jag har tänkt samla inlägg som har med det att göra. Självklart kommer mina vardagsinlägg fortfarande dyka upp men förhoppningsvis med mycket bättre bilder och redigering.
Är så himla peppad på detta året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0