2016 come at me

2015 har varit bra på många sätt! Jag har jobbat heltid mestadels av året, fotat vid sidan om tills jag blev antagen på Fotoskolan Jönköping i augusti och satsade på foto fullhjärtat vilket jag är världigt glad över. Jag har besökt Koh Chang och Koh Samet i Thailand, Aten, Kreta och Köpenhamn 2 gånger. Jag har träffat min familj mycket, hängt med mina fantastiska vänner och lärt känna nya människor. Jag har hållt i flertal fotograferingar och fått chansen att praktisera hos en studio och lärt mig massor nytt. 

Jasmine, Elin & Emelie har stått framför kameran flera gånger detta året

Jag är så himla redo att ta mig an fotografering på riktigt, inte bara göra småjobb hit & dit utan verkligen gå in för att börja min karriär. Jag vill bygga upp ett fantastiskt fint portfolio jag kan stå för och verkligen vara nöjd med. Jag vill fota fler människor jag inte känner, ta kontakt med företag, fota mer resor och satsa på min kamerautrustning. 

2016 ska bestå av en termin på Fotoskolan, massor av spännande äventyr, många resor och förhoppningsvis ännu mer utveckling som person. Jag vill få in träningen i min vardag, behandla kroppen så som den verkligen är värd och uppskatta mer. Jag vill ta vara mer på ögonblick och leva i nuet och inte alltid vara ett halvår i förväg. Nyår må vara en löjlig anledning att ändra på saker men också skönt att ha ett bestämt datum att förändra saker!
  
 Jag vill fota mer vacker natur, vara med på fler bilder och hitta min personliga touch på bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0