Solig söndag.

Igårkväll åkte jag hem till pappa och tillbringade lördagskvällen ihop med pappa & syskonen framför Melodifestivalen och en extramt dålig film om flygande hajar haha. Vi åt pizza och hade mys helt enkelt. Mina bröder kan vara väldigt intensiva och bombarderar mig med frågor om allt mellan himmel och jord så jag blir galen men oftast hamnar vi i samma ålder (8 och 10 års skillnad hehe) till slut när vi kollar på Funniest Homevideos eller bara är på samma flamsiga humör. Då är det nog väldigt jobbigt att umgås med oss 3 samtidigt..

Idag lyser solen och vi ska på kalas hos Dennis familj för att fira honom & hans lillasyster som båda fyllt år. Jag har spenderat förmiddagen med att lägga upp mitt träningsschema samt skrivit ner måltidsförslag så vi ska nog iväg och handla ikväll. I veckan som kommer jobbar jag sent vilket betyder att jag kan ta vara på dagsljuset innan jag börjar vid 10 så jag ska träna tidigt och ta mig tid att äta frukost! :)
 
 
 
2 nya inköp från veckan, är så förälskad i jackan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0