25e januari.

Idag kunde jag sova ut till klockan 11 vilket var välbehövligt. Jag hann städa undan lite i lägenheten innan både mamma & pappa kom på besök samtidigt. Mamma hade bakat paj, pizzabullar och kakor till mig & Dennis så vi fikade lite och gick sedan en liten promenad med Bella. Jag fick även mina kakelplattor uthämtade så det pysslade jag med lite senare på eftermiddagen. Hade tänkt att det bara var att klistra på direkt men fick slita loss både lister, skruvar och skrubba hela väggen så det kommer ta sin tid. Men det kommer bli så fint! 

Vid sju-tiden dök Elin upp och då tog vi bilen bort till Ica där vi mötte Jasmine och handlade massa gott och åkte sedan hem till Julia för att ha filmkväll. Jag kom hem för en timma sedan och har inte varvat ner riktigt än så jag ska gå och lägga mig nu. :)

 Bästa gosen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0