Elfte januari.

Söndag igen, usch helgerna går alldeles för fort! I fredags slutade jag halv 5 och började sedan jobba igen vid 8, var bara ett 6-timmars pass men var riktigt trött vid 03 när jag somnade. Igår hade jag tänkt sätta upp mina kakeldekor MEN jag har lyckats beställa fel färg. Jag vill ha mörkgrått men hade beställt hem grå, så jag får skicka tillbaka och köpa nya. På kvällen kom Lisa & Elin hem till mig och vi drog ut och drack drinkar och hamnade till sist på Sliver. Höll på att blåsa bort inatt när jag skulle hem, dock himla mysigt att somna när det är storm ute.

Idag har vi städat undan julen här hemma. Julgranen, pynt och alla röda detaljer åkte bort, känns både sorgligt och färglöst haha. Gick på bio med mamma & mormor och såg Micke & Veronica och därefter åt vi middag på Liban Deli. Vi har hunnit handla ikväll och jag tog en promenad i kylan för en stund sedan och nu väntar en ny Beck film!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0