ett steg närmare fotodrömmen.

 
 
 
Bilder från min fotopromenad tidigare idag.

De senaste dagarna har jag varit helt insnöad på allt som har med fotokurser och utbildningar att göra. Jag har bestämt mig för att söka en 1årig fotokurs till hösten och till det behöver jag 8 bilder som jag ska skicka in med ansökningen senare i vår. Igårkväll hittade jag Emelie Ohlssons fotoutbildningar så jag bestämde mig för att gå hennes kurs om ljussättning & porträttbilder. Så sedan igårkväll har jag plöjt igenom halva utbildningen som jag läser på internet och har fått en helt ny uppfattning om ISO, slutartider och bländare. Kan väl mest påstå att jag har lärt mig mer det senaste dygnet än på hela fotokursen jag läste i skolan.. 

Jag ska bli bättre på foto helt enkelt, jag ska ha med mig kameran oftare, verkligen lära mig min kamera och komma en liten bit på vägen. :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika Fridh

Superfina bilder:)

2015-01-09 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0