21:30

Jag har knappt haft tid att blogga men denna veckan blir min sista jobbvecka innan jag går på 4 veckors semester på fredag! Helgen gick fort, i fredags var vi en sväng på matmarknaden som sagt, igår spenderades hela dagen på västkusten och på kvällen drog vi till Josef som hade en liten födelsedagsfest. Idag gick vi upp vid 10 och jag åkte hem till pappa för att följa med familjen till Åsasjön för att sola & bada hela dagen. Jag är alltid sist med att bada så det blev faktiskt premiärdoppet i Sverige iår haha, det var iskallt trots att det var 24 grader. 

Fick en energikick innan när jag kom hem så jag tog bilen upp till Axamo och sprang 3km. Har sedan dess ätit middag, duschat och ska nu mumsa på massa vattenmelon! (:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0