Sista juli

 
I onsdags drog Dennis iväg till Halmstad på golfresa med sina vänner och jag åkte hem till min mamma. Blev bortskämd med god mat, gosade massor med Bella och stannade över natten. Vaknade runt halv 10 och vi ixade supergo brunch innan vi åkte hem till mormor och hälsade på en sväng. Plockade sedan upp Julia och vi stack iväg till stan med Elin & Jasmine för att växla pengar och inhandla lite behövligheter. 

Handlade mat på vägen hem och sedan gjorde jag & Jasmine kycklinggratäng till middag hemma hos henne och tillbringade kvällen med att kolla på Mean Girls och She's the man. Sov ensam hemma inatt och har idag bara packat om min resväska och lagt fram kläder. Ska strax sätta igång ett Gossip Girl avsnitt och städa lägenheten lite senare. Klockan 7 ikväll åker vi mot landvetter och Kreta! 

Kommentarer
Postat av: paulina

sååå härliga bilder!

2015-07-31 @ 22:38:10
URL: http://paulinablad.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0