21 juni

 Jag ska lägga upp fler midsommarbilder i veckan! 

Långhelgen är över och jag har haft fullt upp hela tiden. I fredags gick hela förmiddagen åt till förberedelser och till att koka all färskpotatis jag skulle ha med mig, vi tog bussen till Lisa vid halv fem och fixade med midsommarkransar och all mat tills alla hade kommit. Åt massa gott,, gjorde goda drinkar, fikade på jordgubbstårta, spelade kubb, körde beerpong, odsgame och flera spel. Dennis drog till sina vänner senare på kvällen medans vi andra vandrade upp till mariebo till någon fest där vi hängde ett tag men tog mig sedan ner till stan med Simon och Oscar för att möta upp Dennis och sedan gå hem ihop.

Igår tog vi sovmorgon och tog sedan bilen ut till pappa för att äta grillat ihop som vi brukar göra på helger, bra tradition det där. På eftermiddagen mötte jag upp Jasmine och Julia för att ta oss en glass på piren och sedan hängde vi hemma hos Jasse resten av kvällen med vattenmelon och film. Idag har jag spenderat hela dagen på Liseberg ihop med Jasmine & Gustav, vi hade solsken och blå himmel hela dagen och åkte allt vi kände för. När vi kom hem stack jag iväg och handlade mat inför veckan direkt och nu har jag precis duschat och ska strax gå och lägga mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0