Söndag

 
 
Jag & Jasmine var en sväng på A6 igår och kikade runt lite, köpte nya handdukar till badrummet och doftljus till vardagsrummet. Dessutom åkte vi till Stadium Outlet för att kolla på träningskläder innan Jasmine skulle börja jobba vid 4. Jag åkte hem, lagade kyckling i citronsås med pasta till middag och träffade sedan Julia & Gustav på en fika. Vi hade tänkt gå på bio men det gick inga bra filmer så vi gick hem till mig med lite gott och kollade på American Horror Story en bra bit in på natten!

Klockan 11 imorse drog jag & Dennis bort till Jordbrovallen då min bror skulle spela fotollsmatch och vi kom hem för en liten stund sedan. Idag ska vi handla inför veckan och mer planer än så har jag inte för idag, känner mig dock lite seg och krasslig igen så jag skippar nog att träna och tar det lugnt istället.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0