2 lediga dagar

Om det är något jag är fantastiskt dålig på så är det just att ta bilder på mig själv haha. Jag orkar aldrig lägga tid på det och tycker inte om att vara framför kameran utan håller mig oftast bakom! Men en blogg blir riktigt tråkig om man aldrig syns själv så jag ska ta och ändra detta! 

Både igår och idag är jag ledig från praktiken. Igår hängde jag med mamma till IKEA och köpte hem lite smått och gott, målet är att göra en egen tavelvägg här hemma med egentagna bilder samt lite olika citat så jag köpte på mig några ramar så att jag kan komma igång! På eftermiddagen svängde vi förbi fina Anna och vi fick bebisgosa med söta Emma och fikade lite. Åkte hem, lagade middag och blev upphämtad av Charlie vid halv åtta för att ta en fika med Simon och Julia på Georges till stängning. Idag har jag legat i sängen tills nu, har Bella hemma hos mig så vi har gosat och kollat ikapp några avsnitt av The Bachelor. Jag ska strax gå upp och göra lite nytta, lägenheten behöver städas och jag behöver sitta med några skoluppgifter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0