Fotoinspiration


Pinterest är en fantastisk källa till inspiration.
Finns så himla vackra bilder och hittar alltid så mycket bilder jag själv skulle vilja skapa. Jag får ofta frågan vad jag gillar att fota och om jag har någon speciell nisch på mina bilder. Har haft väldigt svårt att se själv vad som varit min grej, en del älskar att fota människor eller bara natur medans jag är någonstans mittemellan. Älskar ljusa, klara bilder där det är kort skärpedjup. Gillar både vackra porträtt med rätt ljus & att hitta häftiga och vackra detaljer i naturen. Jag har även verkligen börjat gilla sagolika bilder, hade verkligen velat gå all in i en uppgift där temat hade varit saga/övernaturligt. En vacker dag ska jag ha ett fullspäckat portfolio med supervackra bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0