Macbook skal

I veckan fick jag hem detta fina rosa marmor skal till min kära Macbook. Dels för att skydda den mot repor och annat som kan skada utsidan samt för att det blev lite roligare än det vanliga gråa!

Idag är det fredag och jag är ledig från praktiken. Jag ställde ingen klocka så jag vaknade runt tio-tiden och stack bort till gymmet för att köra veckans sista styrkepass. Är klar med vecka 1 av mina 12 veckor och det känns så himla bra! Är helt mör i varenda kroppsdel men det är världens bästa känsla! Jag har sedan dess hunnit duscha med inpackning, gjort hemmagjord pizza och laddat kameran. Ska snart iväg och fota Emelie och senare ska jag & Dennis hem till mamma och äta middag ihop. Jobbar även ett kvällspass senare ikväll! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0