Comino & Blue Lagoon


 
 
 
 
Sista heldagen här spenderade vi på en båt runt Malta och Gozo! Vi lämnade hamnen i Sliema vid 10-tiden och åkte sedan till Gozo (en annan ö precis bredvid Malta) där vi stannade några i timmar och fortsatte sedan till Comino & Blue Lagoon. Vi var tillbaka i Sliema igen runt 18.00 och nu är vi tillbaka på hotellet i St Julian's.

Vattnet var helt fantastiskt blått, så himla vackert verkligen. Dock var det så himla fullt med folk överallt men det gjorde ingenting när man såg utsikten. Idag var det riktigt varmt i luften, vi hade runt 25-26 grader så vi kunde ta oss årets första dopp i havet trots att det var ganska kallt. Jag brukar inte bli sjösjuk och det blev jag inte på båten men det drabbade mig precis nu haha. Det känns som att hela rummet gungar och jag är lite lätt illamående, hoppas det snart går över! 
 
P.s Kika in på min Instagram för att se en video från Blue Lagoon! --> alicekstrom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0