Friday breakfast

Det är fredag idag och jag vaknade av ett sms om att vi har fått en bonus på jobbet som även jag fick haha, vilken lycka! Det är soligt ute så jag ska bara äta upp denna goda frukost och sedan ta med mig Dennis ut på en promenad runt munksjön. De senaste dagarna har jag spenderat en hel del tid hemma för att verkligen få saker gjort inför kommande projekt i skolan. Jag kan inte riktigt koncentrera mig i skolan när det är fritt arbete då det är så mycket som händer runt omkring och jag vet att jag kan göra samma jobb hemifrån min soffa. Imorgon ska jag möta ett par som ska gifta sig i maj och som blir mitt första bröllop att föreviga på bild. Så vi ska träffas för första gången och jag ska få se platsen bröllopet kommer äga rum på, ska bli så spännande! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0