Home

 Vi landade i Sverige inatt och det var så mysigt att krypa ner bredvid Dennis när jag kom hem till Jönköping! Har haft två toppenveckor på Malta så det känns bara så fruktansvärt trist att vara hemma igen.. Jag har alltid så svårt att känna mig hemma det första dygnet, allt känns bara fel och konstigt tills man kommer in i vardagen igen. Som tur är så är jag bara hemma två veckor innan jag åker iväg igen, denna gången till Polen! Denna helgen kommer bli mysig iaf, idag var jag och Dennis iväg en sväng för att hitta en present då vi ska iväg på födelsedagsfest imorgon. Sedan åkte vi hem till Dennis familj, vi hämtade mat från Pallas Athena och åt tillsammans innan jag skulle iväg och jobba!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0