Viewpoint

 
 Gårdagen spenderade vi på en "hop-on-hop-off"- buss! Vi hade perfekt väder, helt molnfritt och runt 22 grader så vi kunde njuta av dagen barbent. Åkte runt till massa olika ställen men hoppade av i en liten hamnby där vi åt lunch i en timma och fortsatte sedan till södra Malta där vi hoppade av på världens finaste plats - Blue Grotto. Det är också en liten by mitt i bergen där det stupar rakt ner i havet, hur vacker utsikt som helst! Vi var där i en timma innan sista bussen gick hem så vi måste verkligen åka dit igen och spendera en hel dag. 

Idag köpte vi med oss frukost och la oss i solen precis nedanför stranpromenaden här i St Julian's. Spenderade hela förmiddagen och eftermiddagen i solen och jag har äntligen fått lite färg på min väldigt bleka kropp haha. Imorgon ska vi rida! Bokade in oss på det spontant i eftermiddags och båda är så taggade då vi båda ridit när vi var små, det var så många år sedan jag satt på en häst så det ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0