Proteinpannkakor

Jag vet inte hur länge jag varit sugen på pannkakor haha! Det brukar dock bara den första pannkakan som är god och sen blir oftast det för sött och så har man gjort typ 20 stycken.. När vi precis hade flyttat in i lägenheten hade vi en pannkakskväll och det är nog en sådan jag vill styra ihop igen, med massa goda tillbehör och mysigt sällskap. Dennis är inte så mycket för pannkakor (jag vet, han gillar inte glass heller?) så ikväll gjorde jag proteinpannkakor av en proteinmix och det blev super. Blandade ut med vatten och en liten skopa med chokladprotein och hade färska jordgubbar och kvarg till, perfekt kvällsmat! 
 
 
Både proteinpulvret och pannkaksmixen finns hos gymgrossisten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0